wtorek, 26 marca 2013

Bardzo mi miło...

Zajrzałam dzisiaj na mojego bloga bez konkretnych zamiarów opublikowania czegokolwiek i proszę, spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, dostałam wyróżnienie od Femy, blogowiczki od której uczyłam się haftu matematycznego (ma na swoim blogu umieszczony praktyczny kursik jak wykonać serduszka haftem matematycznym). Baaaaaaaaaaaaardzo dziękuję :)

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



 
Odpowiadam na pytania zadane przez blogowiczkę Femę.
1. Od jak dawna zajmujesz się rękodziełem?
Hmm, jako mała dziewczynka bardzo lubiłam odrysowywać, patrząc na obrazek i dodając swoje elementy, w szkole schematy fotosyntezy etc. nie były dla mnie problemem, miałam najbardziej kolorowe i zadbane zeszyty w szkole, a pierwszą poszwę na poduszkę zaczęłam wyszywać w liceum wg własnoręcznie stworzonego schematu z nudów, zimą na gospodarce jest mało pracy. Do dziś zresztą nie została ona skończona :)
2. Skąd czerpiesz inspirację?
Różnie, czasami ściągam gotowy schemat z internetu, i żeby nie był taki na opak, to zmieniam a to kolory a to dodaje jakieś własne elementy.
3. Jaki masz patent na brak czasu?
Przy dwójce łobuzów wiecznie brakuje mi czasu i staram się tak zorganizować go żeby wilk był syty i owca cała.
4. Czy lubisz tworzyć dla konkretnych osób czy dla ogółu?
Dla konkretnych osób, lubię je zaskakiwać.
5. Na jakiej podstawie wyceniasz swoje prace?
Zużyty, wykorzystany materiał + niewielka kwota za czas poświęcony pracy
6. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Każda ma w sobie dużo uroku, ale chyba najbardziej to wiosna.
7. Co Cię irytuje?
Bałaganiarstwo i mój słomiany zapał oraz brak cierpliwości.
8. Wybuchł pożar, musisz się ratować, masz minutę - co chwytasz w ostatniej chwili, by to ocalić?
Trudne pytanie, jest dużo rzeczy które chciałabym ocalić. Ale chyba laptop, tam są wszystkie ważne dokumenty, dokumentacja firmy mojego męża a przede wszystkim zdjęcia i filmy dzieci, ulotne i ważne chwile złapane w obiektyw.
9. Twoje trzy cechy pozytywne, to:
 Czy ja mam w ogóle jakieś pozytywne cechy :)
10. Twoje trzy cechy negatywne, to:
Słomiany zapał, potrafię zacząć dziesięć rzeczy i żadnej nie skończyć, 
brak cierpliwości - bardzo szybko się denerwuję,
a także potrafię przez kilka dni nic nie robić po czym na następny dzień wkurzam się sama na siebie i wszytko lata po wyżej lamperii
zresztą wad mam baaaaaaaaaardzo dużo.
11. Jedno z Twoich marzeń związane z rękodziełem
 Chciałabym się nauczyć wreszcie szyć, maszyna kupiona nici też, stoi i się kurzy.

Mam problem z podaniem adresów blogów które chciałabym wyróżnić bo jestem początkująca i mało mam "znajomych blogowiczek" dlatego systematycznie będę dawała wyróżnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz